Vi vill rikta ett stort tack till alla boende som deltog i årets grillfest och bidrog till att göra dagen så lyckad och trevlig.

Det bjöds på god mat, många glada skratt och härlig gemenskap mellan grannar. Under dagen fanns det något för alla – från karaoke och allsång och underhållning till intressanta samtal om beredskap och trygghet i vardagen.

Vi hade också glädjen att få besök av närpolisen som kom förbi och hälsade på, svarade på frågor och pratade om trygghet i vårt område. Det var mycket uppskattat av både stora och små.

För den som ville testa sina kunskaper fanns en tipsrunda med fina priser, vilket skapade både engagemang och vänskaplig tävlan under dagen.

Ett särskilt tack vill vi rikta till alla som hjälpte till att planera, arrangera och genomföra grillfesten. Utan ert engagemang hade det inte varit möjligt att skapa en så trevlig och uppskattad aktivitet för föreningens medlemmar.

Tack till alla som kom och bidrog till den fina stämningen. Vi ser redan fram emot nästa tillfälle att träffas och umgås tillsammans.

Tillsammans skapar vi en trygg, trivsam och levande bostadsrättsförening där gemenskap, omtanke och engagemang gör skillnad.