Vi i styrelsen vill önska alla boende en riktigt glad och trevlig Valborg!

Valborg Àr en fin tradition dÀr vi vÀlkomnar vÄren, ofta med brasor och firande tillsammans. Samtidigt vill vi pÄminna om att vara försiktiga med eld och att följa aktuella rekommendationer kring eldning.

Tack för att ni visar hÀnsyn och hjÀlper till att bidra till en trygg och trivsam miljö för alla.

Ha en riktigt fin Valborg!

Styrelsen Brf MĂ€rstahus 2