Idag har Brantens Åkeri AB varit hos oss och lagat samt förbättrat infarten till vårt garage. Resultatet blev riktigt bra och vi är mycket nöjda med arbetet som utfördes.

Killarna som arbetade här var väldigt trevliga, positiva och enkla att ha att göra med under hela dagen. Trots den ordentliga värmen höll de humöret uppe och kämpade på fantastiskt bra. Vi tyckte nästan lite synd om dem i solen.

Vi vill tacka Brantens Åkeri AB för ett fint arbete och ett väldigt gott samarbete. Det är alltid uppskattat att arbeta med företag som både levererar kvalitet och sprider bra energi omkring sig.

/Styrelsen Brf Märstahus 2