Vi vill ocksÄ passa pÄ att tacka CoreClean som var hos oss idag och sopat rent i vÄrt garage.

Efter deras arbete blev garaget bÄde rent, frÀscht och betydligt trevligare att vistas i. Det mÀrks att de Àr noggranna och stolta över det de gör. Vi har anlitat CoreClean tidigare och har Àven denna gÄng blivit mycket nöjda med resultatet.

Förutom ett vÀl utfört arbete vill vi Àven lyfta fram deras trevliga och professionella bemötande. Det Àr alltid roligt att samarbeta med företag som Àr lÀtta att kommunicera med och som gör det lilla extra.

Stort tack för hjÀlpen och för Ànnu ett lyckat samarbete!

/Styrelsen Brf MĂ€rstahus 2